Ochrana brandu

04. 11. 2024

Branding, neboli značka, je velmi důležitou součástí úspěšného podnikání. Není to jen vaše logo, je to celková identita společnosti anebo produktu, skrze kterou vás vnímá okolí. Skládá se z různých aspektů, které si zákazník s vámi asociuje a na základě kterých vás dokáže odlišit od konkurence. Branding může zahrnovat název, logo, celkovou vizuální identitu, hodnoty, ale i know-how.

V čem spočívá ochrana brandu a proč nepodceňovat smluvní vztah s autorem vašeho loga se dočtete v článku, který jsme připravili pro magazín Czechdesignu.

Podobné články

Když je sportovní dres umělecké dílo
Když je sportovní dres umělecké dílo

Vzhled sportovních dresů je důležitým vizuálním prvkem sportovních týmů a klubů, který slouží nejen k jejich vzájemnému odlišení, ale je i symbolem...

Jste designér a chystáte se podnikat?
Jste designér a chystáte se podnikat?

Při vstupu do podnikání musí začínající podnikatel-tvůrce myslet hned na několik věcí, které si představujeme v článku pro Czechdesign. Tyto faktory pak mohou...

Šrámková & Partners Academy
Šrámková & Partners Academy

Protože považujeme právní osvětu za důležitou součást advokátů, budeme se jí nadále věnovat také pod vlastní hlavičkou – Š&P Academy. Jedná se o...

Ochranná známka vs. průmyslový vzor
Ochranná známka vs. průmyslový vzor

V praxi se setkáváme se začínajícími podnikateli–tvůrci, kteří jsou připraveni vynaložit značné finanční prostředky na registraci ochranné známky, aniž by...

Sportovní fotografie jako umělecké dílo
Sportovní fotografie jako umělecké dílo

Nechali jste si nafotit fotky od profesionála ze sportovní události nebo vernisáže a nevíte, jak s nimi můžete nakládat? Kdy je fotografie autorským dílem a...

Co zákon považuje za autorské dílo
Co zákon považuje za autorské dílo

Advokátka Liběna Šrámková pomáhá designérům a designérkám ošetřit obchodněprávní stránku jejich práce, a předejít tak nepříjemným následkům, jakými mohou být...